Неділя
28.02.2021
18:29
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Офіційний сайт Комунального закладу "Бабайківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Царичанської селищної ради Дніпропетровської області

     

    Правила про вибухонебезпечні предмети

    Правила поведінки на осінніх канікулах

     

     

    Правила на період карантину

     

     

    День безпечного Інтернету 2019

    Поради батькам

    про безпеку Дорожнього Руху

    Безпечній поведінці на дорозі треба вчити. Але завчені, як вірші, Правила не вбережуть дитину від біди. Тому поряд з вивченням Правил дорожнього руху треба діяти особистим прикладом.

    Використовуйте будь-який відповідний момент для ознайомлення дітей з правилами вуличного руху.

    Гуляючи з дитиною по місту, по дорозі до школи і додому зверніть його увагу на те, як багато машин, автобусів, трамваїв їздить по вулицях. А який порядок! Це тому, що люди виконують правила дорожнього руху.

    Розкажіть про те, що машини йдуть по одній стороні бруківки, що люди ходять по тротуару.

    Переходячи з дитиною вулицю, покажіть йому, поясніть, що треба уважно подивитися ліворуч, потім праворуч, і переходити вулицю прямо, а не навскіс.

    Дуже важливо, щоб ваша дитина зрозуміла, а не тільки запам‘ятала, що виконувати правила руху потрібно завжди і всюди. Тому особистим прикладом показувати їй, як потрібно поводитися на вулиці. Ваш приклад буде куди більш наочним, ніж сотні разів повторювані слова «не ходи на червоне світло». Тому навіть якщо ви спізнюєтеся — все одно переходьте дорогу там, де це дозволено правилами.

    Інструкції

    Готуючись перейти дорогу

    • Зупиніться, огляньте проїжджу частину.
    • Розвивайте в дитини спостережливість за дорогою.
    • Підкреслюйте свої рухи: поворот голови для огляду дороги. Зупинку для огляду дороги, зупинку для пропуску автомобілів.
    • Вчіть дитину вдивлятися удалину, розрізняти наближаючіся машини.
    • Не стійте з дитиною на краю тротуару.
    • Зверніть увагу дитини на транспортний засіб, що готується до повороту, розкажіть про сигнали покажчиків повороту у машин.
    • Покажіть, як транспортний засіб зупиняється біля переходу, як він рухається за інерцією.

    Очікування транспорту

    • Стійте тільки на посадкових майданчиках, на тротуарі чи узбіччі.

    Посадка і висадка з транспорту

    • Виходьте першими, попереду дитини, інакше дитина може впасти або вибігти на проїжджу частину.
    • Підходьте для посадки до дверей тільки після повної зупинки.
    • Не сідайте в транспорт в останній момент (може прищемити дверима).
    • Привчіть дитину бути уважним у зоні зупинки — це небезпечне місце (поганий огляд дороги, пасажири можуть виштовхнути дитину на дорогу).

    Рух по тротуару

    • Дотримуйтеся правого боку.
    • Дорослий повинен перебувати з боку проїжджої частини.
    • Якщо тротуар знаходиться поруч з дорогою, батьки повинні тримати дитину за руку.
    • Привчіть дитину, йдучи по тротуару, уважно спостерігати за виїздом машин з двору.
    • Не привчайте дітей виходити на проїжджу частину, коляски та санки везіть тільки по тротуару.

    Інструкція дітям: правила переходу дороги на регульованому пішохідному переході

    • Зупинись на краю тротуару, не наступай на бордюрний камінь.
    • Дочекайся зеленого сигналу. Якщо він блимає, переходити не слід, незважаючи на те, що перехід дозволено — можна потрапити в небезпечну ситуацію.
    • Подивися по сторонам — переконайся, що транспортні засоби коштують, і водії пропускають пішоходів.
    • Переходь дорогу, дотримуючись правої сторони переходу.
    • Іди швидко, але не біжи.
    • Якщо при підході до середини проїжджої частини спалахує червоний сигнал — зупинись. Не роби зайвих кроків ні вперед, ні назад. Стеж за проїжджаючим транспортом зліва і справа.
    • Закінчуй перехід, тільки переконавшись, що знову горить зелений сигнал і транспортні засоби стоять.

    Батьки, будьте прикладом

    Будьте прикладом для дітей у дотриманні правил дорожнього руху

    • Не поспішайте, переходите дорогу розміреним кроком.
    • Виходячи на проїжджу частину дороги, припиніть розмовляти — дитина повинна звикнути, що при переході дороги потрібно зосередитися.
    • Не переходьте дорогу на червоний або жовтий сигнал світлофора.
    • Переходьте дорогу тільки в місцях, позначених дорожнім знаком «Пішохідний перехід».
    • З автобуса, тролейбуса, трамвая, таксі виходьте першими. В іншому випадку дитина може впасти або побігти на проїжджу частину дороги.
    • Залучайте дитину до участі у ваших спостереженнях за обстановкою на дорозі: показуйте йому ті машини, які готуються повертати, їдуть з великою швидкістю і т.д.
    • Не виходьте з дитиною з-за машини, кущів, не оглянувши попередньо дороги, — це типова помилка, і не можна допускати, щоб діти її повторювали.
    • Не дозволяйте дітям гратися поблизу доріг і на проїжджій частині вулиці.

    Бережіть себе і своїх близьких.

     

    ****

     

    Шановні батьки!

    Змістом  державної  політики  у  сфері  захисту  суспільної  моралі  є  створення  необхідних правових,  економічних  та організаційних  умов,  які  сприяють реалізації права на інформаційний простір, вільний від матеріалів,  що  становлять  загрозу  фізичному,  інтелектуальному,  морально- психологічному стану населення (ст. 5 Закон України „Про захист суспільної  моралі”).

    З метою реалізації та додержання вимог чинного законодавства у сфері  захисту  суспільної  моралі,  обігу  продукції  і  видовищних  заходів  сексуального чи еротичного  характеру,  продукції, що  містить пропаганду  культу  насильства,  жорстокості  і  порнографії,  створено  Національну  експертну  комісію  України  з  питань  захисту  суспільної  моралі  (далі  -  Національна комісія).

    Відповідно  до  статті  17  Закону  України  „Про  захист  суспільної  моралі”  Національна  комісія  є  постійним  позавідомчим  державним  експертним і контролюючим органом, який діє відповідно до цього Закону  та  чинного  законодавства  України  і  є  відповідальним  за  утвердження  здорового  способу  життя,  належного  стану  моральності  суспільства,  контролює обіг продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного  характеру.

    Рішення  Національної  комісії,  прийняті  в  межах  її  повноважень,  є  обов’язковими  для  розгляду  центральними  і  місцевими  органами  влади,  засобами  масової  інформації  всіх  форм  власності,  а  також  фізичними  та  юридичними особами.

    Відповідно  до  статей  2,  6  Закону  України  „Про  захист  суспільної  моралі” виробництво та обіг у будь-якій формі продукції порнографічного  характеру в Україні забороняються. Критерії віднесення продукції до такої,  що  має  порнографічний  характер,  встановлюються  спеціально  уповноваженим органом виконавчої влади у сфері культури та мистецтв.

    Виробництво  та  обіг  у  будь-якій  формі  продукції  еротичного  характеру  та  продукції,  що  містить  елементи  насильства  та  жорстокості,  дозволяються  виключно  за  умови  дотримання  обмежень,  встановлених  законодавством.

    Забороняються виробництво та розповсюдження продукції, яка:

    - пропагує війну, національну та релігійну ворожнечу, зміну шляхом  насильства конституційного ладу або територіальної цілісності України;

    - пропагує фашизм та неофашизм;

    -  принижує  або  ображає  націю  чи  особистість  за  національною ознакою;

    -  пропагує  бузувірство,  блюзнірство,  неповагу  до  національних  і  релігійних святинь;

    - принижує особистість, є проявом знущання з приводу фізичних вад  (каліцтва), з душевнохворих, літніх людей;

    - пропагує невігластво, неповагу до батьків;

    - пропагує наркоманію, токсикоманію, алкоголізм, тютюнопаління та  інші шкідливі звички.

    З високими темпами розвитку науково-технічного прогресу, зокрема,  електронної техніки та можливостей обміну інформацією постало питання  захисту  дітей  від  інформації,  яка  несе  загрозу  морально-психічному  здоров’ю.

    Працівниками  Національної  комісії  проводиться  робота  щодо  виявлення цієї інформації у засобах масової інформації на будь-яких носіях,  в  тому  числі,  розповсюдження  її  за  допомогою  мобільних  телефонів  та   всесвітньої мережі Інтернет.

    Мобільний телефон та порнографія.

    Порнографія стає одним з локомотивів розвитку мобільного зв’язку,  так  як  і  раніше  вона  допомогла  розповсюдженню  відеомагнітофонів  та  Інтернету. В  Європі  продаж  розваг  для  дорослих,  які  можна  отримати  в  мобільні  телефони,  вже  став  бізнесом,  що  приносить  мільйони  доларів.  Користувачі стільникового зв’язку вже витрачають десятки мільйонів на рік  на  „контент  для  дорослих”.  У  числі  розповсюджувачів  порнографії  опинилися такі компанії, як гігант мобільного зв’язку Vodafone (Водафон) –  названий  однією  з  британських  газет  „Vodafilth”  (filth  –  „розпуста”). На  думку експертів, до 2009 р. статки „мобільного” порно у всьому світі склали  $2 мільярди. Індустрія мобільного телебачення вражена тим, що 30 відсотків  відео-контенту,  відтворюваного  на  мобільних  пристроях,  є  порнографічними.

    На  території  СНД,  за  даними  деяких  провайдерів,  еротика  і  порнографія складає не менше третини всього ринку мобільних картинок.  Еротика користується великою популярністю у всіх сферах індустрії розваг і  мобільний  контент  не  є  винятком.  Найбільш  популярними  залишаються  WAP-сайти порнографічного змісту. При цьому аналітики відзначають, що  типовим споживачем мобільного порноконтенту є молодь та діти.

    Батьки мають вміти те, що вже роблять діти!

    Передача контенту

    Контент  (з  англ.  –  зміст,  вміст)  –  будь-яке  інформаційно-значиме  наповнення інформаційного ресурсу (тексти, ігри, графіка, мультимедіа).

    Мобільний контент – це цифровий контент, адресований власникам  мобільних пристроїв.

    Є декілька способів:

    -  MMS повідомлення;

    -  За допомогою Bluetooth® (блютус);

    -  ІЧ- порт, IrDA (Інфра червоний порт).

    Bluetooth — це технологія бездротового зв’язку, створена у 1998 році.  Основне  призначення  Bluetooth -  забезпечення  економного  (з  точки  зору  спожитого  струму)  і  дешевого  радіозв’язку  між  різноманітними  типами  електронних  пристроїв, таких  як  мобільні  телефони  та  аксесуари  до  них,  портативні  та  настільні  комп’ютери.  Можливості  Bluetooth  дозволяють  передавати будь-яку інформацію у вигляді файлів на відстань до 100 метрів.

    Тому будь-який файл підліток може прийняти/передати за допомогою  Блютус. При цьому підлітки можуть бути не знайомі і не бачити один одного  та знаходитись у різних приміщеннях.

    MMS  -  послуга  мультимедійних  повідомлень  (англ.  Multimedia  Messaging  Service,  MMS) —  стандарт,  який  дозволяє  пересилати  між  мобільними  пристроями  повідомлення  з  мультимедійним  змістом  (зображення, звук тощо).

    Але,  на  відміну  від  Bluetooth  ця  послуга  надається  оператором  мобільного  зв’язку,  є  платною  та  має  обмеження,  які  встановлюються  оператором,  а  саме,  ціна,  кількість  повідомлень  та  максимальний  об’єм  даних.

    IrDA -  Інфра червоний порт (англ. Infrared Data Association) є одним  із стандартів передачі даних на малі відстані за допомогою інфрачервоного  випромінювання.

    Тобто, ІЧ-порт є аналогом  Bluetooth, але на відміну від останнього,  має малий радіус дії, не більше 10-20 сантиметрів.

    Замовлення контенту через SMS

    1.  Абонент  відправляє  SMS  з  кодом  контенту  на  короткий  номер  оператора (компанії, які надають послуги мобільного зв’язку).

    2.  Оператор  (без  аналізу  вмісту)  перенаправляє  отримане  SMS  до  контент-провайдера (компанія, яка займається розповсюдженням контенту –  картинки,  музика,  ігри,  фото,  кліпи  тощо)  згідно  з  укладеною  угодою.  Договір включає ряд  додатків, в яких описується сервіс, правила участі і  контент, що надається.

    3.  При  вдалій  передачі  SMS  від  оператора  до  контент-провайдера  відбувається  тарифікація  (з  абонента  знімаються  гроші).  Деякі  оператори  знімають  гроші при  передачі  зворотного SMS  від  контент-провайдера  до  оператора.

    4. Контент-провайдер опрацьовує отримане SMS та, згідно з вказаним  кодом,  відкриває  відповідне  WAP-посилання  на  вказаний  контент.  Посилання  відправляється  у  зворотному  SMS  від  контент-провайдера  до  оператора.

    5.  Оператор  отримує  SMS  і  відправляє  (без  аналізу  вмісту)  його  абонентові.

    6.  Абонент  заходить  на  вказане  в  SMS  WAP-посилання  та  закачує  контент на телефон. (З’єднання відбувається через PROXY-оператора, який  здійснює лише тарифікацію без додаткового аналізу).

    Замовлення контенту через IVR (в основному звуковий контент)

    1. Абонент телефонує на короткий номер.

    2.  Оператор  перенаправляє  дзвінок  до  контент-провайдера  (або  підрядчика  контент-провайдера)  згідно  з  укладеною  угодою.  Договір  включає ряд додатків, в яких описується сервіс, правила участі і контент, що  надається.

    3.  Система  контент-провайдера  відповідає  на  виклик  (з  цієї  миті  починається тарифікація. Тарифікується або з’єднання, або тривалість, або  те і інше). Абонент через IVR-меню вибирає потрібний контент.

    4. Контент-провайдер, посилаючись на вибраний в IVR-меню контент,  формує відповідне WAP-посилання на цей контент. Посилка відправляється  через SMS від контент-провайдера до оператора.

    5.  Оператор  отримує  SMS  та  відправляє  (без  аналізу  вмісту)  його  абонентові (інколи оператор знімає додаткову плату з контент-провайдера за  відправлення  SMS,  оскільки  таке  відправлення  часто  відбувається  як  рекламна розсилка, і дуже рідко є офіційно оформленою відповіддю на IVR- запит).

    6. Абонент заходить на WAP-посилання, яке вказане в SMS, і закачує  контент на телефон. (З’єднання відбувається через PROXY-оператора, який  здійснює лише тарифікацію без додаткового аналізу).

    Закачування контенту з WAP-порталу

    1.  Абонент  заходить  на  посилання  WAP-порталу.  (З’єднання  відбувається через PROXY-оператора, який здійснює лише тарифікацію без  додаткового аналізу). 

    2. Вибирає потрібний йому контент. 

    3. Закачує вибраний контент.

    Як  захистити  дітей  від  закачування  контенту  з  небажаним  змістом.

    1.  Оператори  надають  можливість  перегляду  всіх  витрат  певного  мобільного номеру. Варто домовитися з дитиною, що ви будете переглядати  ці дані, або включити  цю  послугу без  її  відома,  але  для  цього вам  буде  потрібний телефон дитини. 

    2.  Вияснивши,  що  дитина  використовувала  послуги  контент- провайдера, слід зателефонувати в call-центр оператора і довідатися:

    - якому контент-провайдеру належить цей короткий номер або WAP- портал;

    - якого роду інформація надається через даний сервіс;

    - чи є на цьому  порталі  інформація еротичного чи порнографічного  характеру;

    - контактну адреса call-центру контент-провайдера.

    3. У call-центрі контент-провайдера Ви можете з’ясувати, який контент  був замовлений з номера вашої дитини, при цьому не варто інформувати, що це не ваш особистий номер. Контент-провайдер може відмовитися надати  таку інформацію.

    4. Одночасно з’ясуйте, яку інформацію можливо замовити за даним  коротким  номером  (зателефонуйте  на  цей  номер  або  зайдіть  на  WAP- портал).  Подивіться  в  телефоні  дитини,  чи  збереглося  SMS  з  номером  замовленого контенту, або зворотне SMS з WAP-посиланням, або перевірте  історію  сторінок,  які  відвідувала  дитина,  в  браузері  телефону.  Якщо  ви  переконалися в тому, що сервіс, яким користувалася ваша дитина, містить  інформацію еротичного, порнографічного чи іншого небажаного характеру, і  цю  інформацію  дитина  вже  отримала  (що  буває  найчастіше),  потрібно  звернутися до call-центру оператора.

    Вибір за Вами.

    Діти в Інтернеті

    Проблема  безпеки дітей  в мережі  Інтернет  вже  не  здається Україні  такою далекою. Ніхто не може заперечити, що на сьогоднішній день вона  постала особливо гостро.   Відомо,  що  підлітки  у  період  заниженої  самооцінки  шукають  підтримки  серед  своїх  друзів,  а  не  у  родинному  колі.  Старші  підлітки,  бажаючи незалежності, мають потребу ототожнювати себе з певною групою  й схильні порівнювати цінності своєї сім’ї та своїх товаришів.

    Що роблять підлітки в он-лайні

    В  он-лайні  підлітки  завантажують  музику,  використовують  обмін  миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в он-лайнові ігри.  За  допомогою  пошукових  серверів  підлітки  знаходять  інформацію  будь- якого змісту та якості в мережі Інтернет. Більшість підлітків реєструються у  приватних чатах та спілкуються на будь-які теми, видаючи себе за дорослих.  Хлопці  в  цьому  віці  надають  перевагу  всьому,  що  виходить  за  межі  дозволеного: брутальний гумор, насильство, азартні ігри, еротичні та порно  сайти. Дівчатам, які мають занижену самооцінку, подобається розміщувати  провокаційні фото,  вони  схильні  на фривольні  розмови,  видаючи  себе за  дорослих жінок, в результаті чого стають жертвами сексуальних домагань.

    Як забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет

    Пропонуємо декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:

    - розміщуйте комп’ютери з Internet-з’єднанням поза межами кімнати  вашої дитини;

    - поговоріть зі своїми дітьми про друзів, з яким вони спілкуються в он- лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і чим захоплюються;

    - цікавтесь які веб сайти вони відвідують та з ким розмовляють;

    -  вивчіть  програми,  які  фільтрують  отримання  інформації  з  мережі  Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в Windows*;

    -  наполягайте  на  тому,  щоб  ваші  діти  ніколи  не  погоджувалися  зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого відома;

    - навчіть своїх дітей ніколи не надавати особисту інформацію про себе  та свою родину електронною поштою та в різних реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;

    - контролюйте інформацію, яку  завантажує дитина (фільми, музику,  ігри, тощо);  - цікавтесь чи не відвідують діти сайти з агресивним змістом;

    - навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в он- лайні.  Вони  не  повинні  використовувати  Інтернет  мережу  для  розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;

    -  переконайтеся,  що  діти  консультуються  з  Вами,  щодо  будь-яких  фінансових  операції,  здійснюючи  замовлення,  купівлю  або  продаж  через  Інтернет мережу;

    - інформуйте дітей стосовно потенційного ризику під час їх участі у  будь-яких іграх та розвагах;

    - розмовляйте як з рівним партнером, демонструючи свою турботу про  суспільну мораль.

    Використовуючи  ці  рекомендації,  Ви  маєте  нагоду  максимально  захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але  пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й  найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних  речей. Ви повинні навчити свою  дитину правильно  користуватися  цим  невичерпним джерелом інформації.

    Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте  її  вільного  доступу  до  комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте.  Дитина  повинна Вам довіряти.

    *Батьківський контроль у Windows Vista

    З появою  нової операційної системи Windows  Vista,  до складу якої  увійшли  засоби  батьківського&n